Woonsprong

Wat als er iets stuk is in mijn woning?

Samen dragen we zorg voor je woning. Een defect, schade aan de woning of dringende herstelling meld je best onmiddellijk. Jouw melding wordt geregistreerd en indien nodig maken we een werkopdracht. Meldingen die online worden doorgegeven, worden de eerstvolgende werkdag behandeld.

 

 

Wanneer komt Woonsprong tussen? 

Sommige herstellingen voeren wij uit en andere herstellingen zijn voor jouw rekening. Op onze webpagina 'Wie betaalt welke herstelling?' vind je alle informatie over wat wij herstellen en wat je zelf moet betalen. 

 

Twijfel je? Neem dan gerust contact op, alvorens zelf herstellingen te laten uitvoeren.  

 

LET OP Woonsprong betaalt NOOIT facturen voor werken die op vraag van de huurder door externe aannemers of firma’s zijn uitgevoerd. Alleen opdrachten die onze verantwoordelijkheid zijn én waarvoor wij een bestelbon opgemaakt hebben, worden door ons betaald. 
artikelafbeelding

Patrimoniumbeheer

Kwaliteit staat bij ons voorop. Wij zoeken met ons team altijd een oplossing. Wij willen dat je in een goede woning leeft, in een aangename buurt.