Het team van Woonsprong tracht jou zo goed mogelijk van dienst te zijn bij elk contact, elke melding of bij elke vraag om informatie. Wij staan altijd paraat om je verder te helpen.
Ben je ontevreden over Woonsprong? Dan kun je een klacht indienen en zoekt de klachtenbehandelaar samen met jou naar een oplossing.
Bezorg ons jouw klacht via één van onderstaande wegen:
- per mail op info@woonsprong.be.
- per post aan Woonsprong, Seringenstraat 21a, 8400 Oostende
- door het online invulformulier hieronder in te vullen en te verzenden.
- door het papieren invulformulier (bij het onthaal) in te vullen en aan ons te bezorgen.
Wat na het indienen van jouw klacht?
- Binnen de tien dagen ontvang je van onze klachtencoördinator een ontvangstbevestiging of reden waarom de klacht niet behandeld wordt.
Uiterlijk 45 dagen na deze ontvangstbevestiging krijg je van onze klachtenbehandelaar een antwoord op jouw klacht. Wanneer je beschikt over een e-mailadres zal verdere communicatie via mail gebeuren. Wanneer je niet beschikt over een e-mailadres, communiceren we via een brief.